sobota, 25 stycznia 2014

03. 50 faktów o mnie


  1. lubię grać w gumę, choć ostatni raz to robiłam kilka lat temu ; (
  2. w przyszłości chciałabym mieszkać i pracować przez jakiś czas w LA
  3. gdy nie ma nikogo w domu lubię śpiewać i "wariować" 
  4. nie lubię poznawać nowych ludzi
  5. ludzie mówią że zawsze jest mnie wszędzie pełno
  6. wierzę że jak jestem dla kogoś dobra to, to dobro kiedyś do mnie wróci
  7. nie lubię osób wrednych i nie miłych
  8. jestem fanką Supernatural 
  9. lubię oglądać kabarety 
  10. czasem lubię sobie pomilczeć 
  11. ale czasem też dużo gadam
  12. lubię podróżować, nawet gdy jest to wyjazd do jakiejś nieznanej mi części miasta  
  13. lubię chemię 
  14. uczę się grać na gitarze już ok 3 lata, ale wstydzę się grać przed innymi bo wydaje mi się że jestem w tym kiepska
  15. lubię oglądać filmiki na YT
  16. kiedyś byłam fanką Tokio Hotel, teraz trochę mi przeszło, ale nadal zdarza mi się czasem posłuchać ich piosenek
  17. lubię jeździć tramwajami (bardzo), najbardziej tymi nowymi, ale starymi też lubię
  18. coś tam umiem zagrać na pianinie 
  19. lubię adrenalinę
  20. bardzo podoba mi się krakowski rynek 
  21. lubię sztukę 
  22. jak byłam mała to miałam album z naklejkami RBD i Scooby-Doo
  23. lubię teatr i kino
  24. chciałbym mieć własną kawiarnię na rynku w Krakowie
  25. lubię jeździć pociągiem
  26. bardzo lubię jeść budynie
  27. nie lubię oglądać horrorów 
  28. jestem fanką Thirty Seconds To Mars ♥
  29. jak byłam mała to chciałam być detektywem , ewentualnie policjantem kryminalnym 
  30. nie lubię się spóźniać 
  31. czasem jestem niepewna siebie 
  32. lubiłam chodzić do gimnazjum
  33. wokół siebie często mam nieporządek , ale umiem się w nim odnaleźć 
  34. chce mieć prawo jazdy
  35. nie lubię gdy ktoś patrzy jak jem
  36. lubię prowadzić długie rozmowy
  37. moje książki i zeszyty są zawsze popisane
  38. Nigdy nie leciałam samolotem, ale bardzo bym chciała (np. do USA ; D )
  39. Chciałabym mówić dobrze po angielsku i niemiecku
  40. do herbaty wkręcam minimum połówkę cytryny
  41. lubię ostre i kwaśne rzeczy
  42. nienawidzę zapachu benzyny
  43. lubię fitness
  44. nie lubię grać w gry zespołowe 
  45. jestem niska
  46. lubię serfować po internecie
  47. nigdy nie wezmę żadnych narkotyków
  48. lubię nagrywać filmiki 
  49. lubię oglądać CSI kryminalne zagadki NY, Miami, Kości, Mentalistę
  50. lubię Abstrachuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz